Monday, October 1, 2012

සංසාර ගමන "INSURANCE" කිරීම.... (Part 02)

මම පහුගිය ටිකේ හිටියේ ජපන් වල. ඉතින් මේකේ ඉතුරු ටික ලියන්න බැරි උනා...... කතාව මෙකය්. නිකන් හිතන්න...........

මෙයාල insurance කරන්නේ අපේ මේ ජීවිතේ. එකත්, සල්ලි වලට. හැබැය් මේ කාටවත් බැහැ අපේ මරණින් මතු ජීවිතේ insurance කරන්න. මෙයාල අපට කියන්නේ සල්ලි ආයෝජනය කරන්න කියලය්. එකෙන් අපි නොදැනුවත්වම ආයෝජනය කරන්නේ තණ්හාව. ආශාව. උපාදානය. මේවට පරලොකේදී හොද පොලියක් ලැබෙනවා. ප්‍රේත ලෝකේ බැංකු වල. අපි ආශාවෙන් එකතු කරන හැම දේම අපිව තල්ලු කරන්නේ උපාදානය බහුල ප්‍රේත ආත්ම වලට. මගේ මේ අදහස් කෙනෙක්ට නොගැලපෙන්න පුළුවන්. හැබැය් මගේ ඉලක්කය, මම කවද හරි මැරෙනකොට මේ ජීවිතේට ආශාව ඇති කරන, බැදීම් ඇති කරන කිසිම දෙයක් ආයෝජනය නොකරන්නයි. මොකද, මට මගේ මරණෙන් පස්සේ ජීවත් වෙලා ඉන්න අයට ලැබෙන ප්‍රතිලාභ මතක් වෙලා, සල්ලි වලට උපාදානයක් දැනුනොත්, අර ප්‍රේත ලෝකේ බැංකු වල මම වෙනුවෙන් account open වෙන බව දන්නා නිසා........

No comments:

Post a Comment